دانشجوی طب سنتی

هدف من سلامتی واصلاح سبک زندگی هموطنان نازنینم هست🙂🙂🙂
مشخصات بلاگ

با عرض سلام , من فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد فیزیک هستم و مدت طولانی است که به تدریس این درس در دبیرستان ها مشغول می باشم. علاقه من به رشته طب سنتی باعث شد تا به مطالعه بپردازم و از وجود استادی به نام از شاگردان حکیم خیراندیش و اساتید گران قدر دیگر بهره بگیرم و الان می خواهم این مطالب را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم تا بتوانیم جامعه سالم تری داشته باشیم و من به عنوان یک دانشجو در امر طب سنتی تمامی یافته های خود را در اختیار شما عزیزان قرار می دهم.
خوشحالم که هر چه در این طب جلوتر می روم , مطالب شیرین تر و جذاب تر می شوند و همچنین وجود اساتید برجسته اشتیاق مرا بیشتر می کند......
با تشکر از
دکتر برزویی مزاج شناسی
استاد نظری زاده اصلاح سبک زندگی
استاد کتابی طب سنتی و سوزنی
استاد حسینی چهره شناسی و سوزنی
استاد باقری سوزنی

حتما نام دیگر اساتید را با توجه به مباحث خدمتتان عرض می کنم.

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ

چرا نباید کیسه صفرا را برداشت.......

بابرداشتن کیسه صفرا چه اتفاقاتی در بدن رخ خواهد داد...
 زمانی که کیسه صفرا برداشته شود, صفرا از مجاری صفراوی خارج می‌شود و گاه و بی گاه به داخل روده کوچک ریخته می شود.
 چون دیگر کیسه صفرا نیست که آن را ذخیره کند پس همه صفرا وارد روده کوچک شده و توسط کبد جذب می شود .

خوب است بدانید.....

ترشحات صفرا شامل کلسترول و نمک های صفراوی (بیلی روبین) می باشد.


عارضه هایی که نداشتن کیسه صفرا به دنبال دارد....
💣 گرگرفتگی
💣 صدای گوش
💣 فشارخون
💣آسم گرم: آسم ها  معمولاً از نوع سردهستند ولی در این نوع به علت افزایش صفرا ایجاد شده است که بی اشتهایی و کم خوابی را نیز به دنبال دارد.
💣 ممکن است بعد از خوردن غذاهای چرب, فرد دچار نفخ, التهاب و اسهال شود .  💣 تلخی دهان 💣  تب, تهوع و زردی(البته به ندرت دیده می شود)


  به‌طورکلی با حذف کیسه صفرا اختلال در عملکرد معده, روده لوزالمعده و کبد را به دنبال خواهیم داشت. بنابراین حتی اگر کیسه صفرا پر از سنگ شده است, بهتر است  به درمان توسط طب سنتی بپردازیم. هر چند زمان طولانی برای درمان نیاز باشد: از چند ماه گرفته تا یکسال...... 
البته در شرایط خاص ( مثل احتمال پارگی) که سلامت شخص به  خطر افتاده ,چاره ای جز جراحی نیست.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
لیلا معظمی

نظرات  (۱)

داداش نمیتونی چقدر از مطالبت استفاده کردم و می کنم. خدا بهتون خیر بده. کار درست کار بلد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی